Νέα τηλέφωνα επικοινωνίας Τηλ.κέντρο: 211 300 9200 - Fax: 211 300 9201



Η ισχύς της εγγύησης αρχίζει από την ημερομηνία της αγοράς της συσκευής από τον τελικό καταναλωτή.
Η διάρκεια κάλυψης της εγγύησης μπορεί να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση από την TC Electronic, Tc Helicon.

Πετάλια Κιθάρας, Μπάσου, Φωνής

3 χρόνια

Ενισχυτές Ηλεκτρικού Μπάσου

3 χρόνια

Καμπίνες Ηλεκτριού Μπάσου

3 χρόνια

Combo Ενισχυτές Ηλεκτρικού Μπάσου

3 χρόνια

Μονάδες Effect

3 χρόνια


Μέρη των συσκευών όπως αξεσουάρ, εξωτερικά τροφοδοτικά,  Foot switches & remote controls,
faders, buttons, καλώδια,  μπορεί να εξαιρεθούν της εγγύησης λόγω κακής χρήσης.
Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα λογισμικού που περιλαμβάνονται ή όχι στη συσκευασία του προϊόντος.
Η εγγύηση δεν ισχύει αν ο σειριακός αριθμός που εφαρμόστηκε εργοστασιακά έχει τροποποιηθεί ή αφαιρεθεί από το προϊόν.
Η Εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί ηλεκτρονικά ή μηχανικά με οποιονδήποτε τρόπο.

Αντικατάσταση συσκευής DOA (Dead On Arrival):
Εάν παρουσιαστεί δυσλειτουργία στη συσκευή κατά τη διάρκεια της αρχικής λειτουργίας
(εντός 7 ημερών από την αγορά της συσκευή στον τελικό χρήστη), παρέχεται αντικατάσταση της συσκευής
με νέα η οποία θα αντικαταστήσει την ελαττωματική συσκευή.
Για να ξεκινήσει η διαδικασία αντικατάσταση συσκευής DOA πρέπει:
a) Να μας προσκομίσετε αντίγραφο απόδειξης αγοράς της συσκευής
b) Να συμπληρώσετε και να μας στείλετε το δελτίο επιστροφής συσκευών που θα βρείτε στο web site της εταιρείας www.omikron.gr
Μόλις λάβετε από εμάς την έγκριση επιστροφής συσκευής, τότε εντός 8 εργάσιμων ημερών
(και εφόσον υπάρχει διαθέσιμη συσκευή στην αποθήκη μας), θα πρέπει να μας επιστρέψετε την ελαττωματική συσκευή και να παραλάβετε μία νέα.

Η ελαττωματική συσκευή πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύεται από τα περιφερικά καθώς και την πλήρη συσκευασία της.
Σε αντίθετη περίπτωση η συσκευή θα επισκευάζεται και δεν θα αντικαθίσταται.
Σε περίπτωση που η δυσλειτουργία της συσκευής προέρχεται από κακή χρήση,
τότε η διαδικασία αντικατάστασης θα διακοπεί και θα ενημερωθείτε για το κόστος επισκευής της συσκευής,
το οποίο αν δεν αποδεχθείτε η συσκευή θα σας επιστραφεί ανεπισκεύαστη.
Συσκευές οι οποίες είναι εντός περιόδου εγγύησης, θα επισκευάζονται δωρεάν.

Εάν συσκευές που βρίσκονται σε περίοδο εγγύησης παρουσιάσουν δυσλειτουργίες
οι οποίες θα προέρχονται από κακή χρήση και εφαρμογή, τότε θα ακυρώνεται άμεσα το υπόλοιπο της εγγύησης της συσκευής.
Επίσης εάν η συσκευή ανοιχτεί ή τροποποιηθεί ή επισκευαστεί από άλλο τεχνικό τμήμα
πλην του εξουσιοδοτημένου τεχνικού τμήματος της Omikron Electronics τότε, θα ακυρώνεται άμεσα το υπόλοιπο της εγγύησης της συσκευής.
Για να ενημερωθείτε για επιπλέον πληροφορίες που αφορούν την διαδικασία επισκευής συσκευών TC Electronic, TC-Helicon.
Επικοινωνήστε μαζί μας τηλ. 211 300 9200, e-mail: service@omikron.gr.