Επίπεδα Υπηρεσιών
Όροι Εγγύησης

Επίπεδα υπηρεσιών που καλύπτονται από τους όρους της εγγύησης.

Η ισχύς της εγγύησης αρχίζει από την ημερομηνία της αγοράς της συσκευής από τον τελικό καταναλωτή.

Η διάρκεια κάλυψης της εγγύησης των συσκευών που προμηθεύει η Omikron Electronics,
διαφέρει ανά κατασκευαστή και κατηγορία προϊόντων.

Για αυτό επισκεφθείτε τη σελίδα του προϊόντος στον δικτυακό μας χώρο
ή εναλλακτικά επικοινωνήστε μαζί μας. Τηλ. 211 300 9200, e-mail: [email protected].

Μέρη των συσκευών όπως αξεσουάρ, εξωτερικά τροφοδοτικά, κεφαλές μικροφώνων,
μεγάφωνα, ακουστικά, Foot switches & remote controls, faders, buttons, καλώδια,
μπορεί να εξαιρεθούν της εγγύησης λόγω κακής χρήσης.

Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα λογισμικού που περιλαμβάνονται ή όχι στη συσκευασία του προϊόντος.

Η εγγύηση δεν ισχύει αν ο σειριακός αριθμός που εφαρμόστηκε εργοστασιακά
έχει τροποποιηθεί ή αφαιρεθεί από το προϊόν.
Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί ηλεκτρονικά ή μηχανικά με οποιονδήποτε τρόπο,
καθώς και από βλάβες που έχουν προκληθεί από αυξομείωση τάσης ηλεκτρικού ρεύματος,
ή χρήσης εκτός των προδιαγραφών που ορίζει ο κατασκευαστής.

DOA (Dead On Arrival):
Εάν παρουσιαστεί δυσλειτουργία στη συσκευή κατά τη διάρκεια της αρχικής λειτουργίας
(εντός 30 ημερών από την αγορά της συσκευή στον τελικό χρήστη),
θα παρέχεται δωρεάν επισκευή της συσκευής.
Σε απίθανη περίπτωση που δεν μπορούμε να διορθώσουμε το πρόβλημα,
τότε δικαιούστε νέο προϊόν αντικατάστασης.

Για να ξεκινήσει η διαδικασία DOA πρέπει:
α) Να μας προσκομίσετε αντίγραφο απόδειξης αγοράς της συσκευής
β) Να συμπληρώσετε και να μας στείλετε το δελτίο επιστροφής συσκευών που θα βρείτε
στο web site της εταιρείας. (RMA Form)
γ) Να μας φέρετε την ελαττωματική συσκευή σας και εντός 4 εργάσιμων ημερών
από την παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος,
και εφόσον υπάρχει άμεσα διαθέσιμο ανταλλακτικό στην αποθήκη μας,
θα παραλάβετε τη συσκευή σας πλήρως επισκευασμένη ή μία νέα.

Η ελαττωματική συσκευή πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση
και να συνοδεύεται από τα περιφερικά καθώς και την πλήρη συσκευασία της.
Σε αντίθετη περίπτωση η συσκευή δεν θα αντικαθίσταται.
Σε περίπτωση που η δυσλειτουργία της συσκευής προέρχεται από κακή χρήση,
τότε η διαδικασία αντικατάστασης ή επισκευής θα διακοπεί
και θα ενημερωθείτε για το κόστος επισκευής της συσκευής,
το οποίο αν δεν αποδεχθείτε η συσκευή θα σας επιστραφεί ανεπισκεύαστη
και θα υπάρχει ελάχιστη χρέωση 25€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%,
η οποία θα αφορά την εισαγωγή του προϊόντος στο service.

Επισκευή συσκευής εντός εγγύησης (In Warranty)
Εάν παρουσιαστεί δυσλειτουργία στη συσκευή εντός της περιόδου εγγύησης,
παρέχεται δωρεάν επισκευή της συσκευής.
Για να ξεκινήσει η διαδικασία δωρεάν επισκευής της συσκευής πρέπει:
α) Να μας προσκομίσετε αντίγραφο απόδειξης αγοράς της συσκευής
β) Να συμπληρώσετε και να μας στείλετε το δελτίο επιστροφής συσκευών
που θα βρείτε στο web site της εταιρείας. (RMA Form)
γ) Να μας φέρετε την ελαττωματική συσκευή σας και εντός 4 εργάσιμων ημερών
(από την παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος,
και εφόσον υπάρχει άμεσα διαθέσιμο ανταλλακτικό στην αποθήκη μας ),
θα παραλάβετε τη συσκευή σας πλήρως επισκευασμένη.

Σε περίπτωση που για την ελαττωματική συσκευή σας,
δεν υπάρχει διαθέσιμο ανταλλακτικό στην αποθήκη μας,
για να πραγματοποιηθεί η επισκευή στο προβλεπόμενο χρόνο,
τότε, ο χρόνος επισκευής θα είναι μεγαλύτερος και θα εξαρτάται
από το χρόνο αποστολής του ανταλλακτικού από το κατασκευαστή.

Επίσης, σε περίπτωση που η δυσλειτουργία της συσκευής προέρχεται από κακή χρήση,
τότε η διαδικασία δωρεάν επισκευής θα διακοπεί, και θα ενημερωθείτε για το κόστος επισκευής της συσκευής,
το οποίο αν δεν αποδεχθείτε η συσκευή θα σας επιστραφεί ανεπισκεύαστη
και θα υπάρξει ελάχιστη χρέωση 25€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%,
η οποία θα αφορά την εισαγωγή του προϊόντος στο service.

Επισκευές εκτός εγγύησης (Out of Warranty)
Εάν παρουσιαστεί οποιαδήποτε δυσλειτουργία σε συσκευή εκτός εγγύησης,
μπορούμε να αναλάβουμε την επισκευή της συσκευής σας.

Για να ξεκινήσει η διαδικασία επισκευής συσκευής Out Of Warranty πρέπει:
α) Να συμπληρώσετε και να μας στείλετε το δελτίο επιστροφής συσκευών
που θα βρείτε στο web site της εταιρείας (RMA Form).
β) Να μας φέρετε την ελαττωματική συσκευή σας καταβάλλοντας επίσης
και την ελάχιστη χρέωση των 25€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.24%,
η οποία αφορά την εισαγωγή του προϊόντος στο service,
και εντός 3 εργάσιμων ημερών θα λάβετε από εμάς e-mail, που θα αναφέρει το συνολικό κόστος επισκευής.
γ) Αν συμφωνείτε εντός 5 εργάσιμων ημερών, θα πρέπει να καταθέσετε
σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας το ποσό της επισκευής που σας κοινοποιήθηκε
και εντός 4 εργάσιμων ημερών θα παραλάβετε επισκευασμένη τη συσκευή σας.
Σε αυτή περίπτωση η ελάχιστη χρέωση των 25€ θα συμψηφίζεται με το τελικό κόστος επισκευής.

Σε περίπτωση που δεν αποδεχθείτε το κόστος της επισκευής, τότε η συσκευή θα επιστρέφετε
στην αρχική της κατάσταση, και το ποσό της ελάχιστης χρέωσης δεν θα επιστρέφεται.

Όλες οι επισκευές καλύπτονται από εγγύησης 90 ημερολογιακών ημερών.
Αυτό σημαίνει ότι, εάν εντός των 90 ημερολογιακών ημερών παρουσιαστεί
το ίδιο πρόβλημα στη συσκευή σας, τότε θα επαναληφθεί η ίδια διαδικασία
χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Επειδή δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για την ασφαλή μεταφορά των συσκευών,
οι συσκευές που θα αποστέλλονται για επισκευή, θα πρέπει να βρίσκονται
στην αρχική τους συσκευασία ή εναλλακτικά σε συσκευασία
η οποία θα προστατεύει το προϊόν κατά την μεταφορά.

Για να ενημερωθείτε για επιπλέον πληροφορίες που αφορούν
την διαδικασία επισκευής συσκευών, επικοινωνήστε μαζί μας:
τηλ. 211 300 9200, e-mail: [email protected].

Πλοήγηση

Categories

Ερώτηση για το Προϊόν